TCL

 

TCL היא שחקן בינלאומי מוביל בפיתוח ובייצור מוצרי צריכה חשמליים לבית מזה 40 שנה. מוצרי TCL נמכרים בלמעלה מ- 160 מדינות, לעשרות מיליוני לקוחות הנהנים מהמוצרים ומחווית המשתמש מהמתקדמים בעולם. חזונה של TCL הוא לספק ללקוחותיה הנאה ופשטות תפעול באמצעות טכנולוגיה מובילה.

TCL מעסיקה כ- 75,000 עובדים ב- 22 מרכזי ייצור ו- 35 מרכזי מחקר ופיתוח ברחבי העולם. ל- TCL היסטוריה עשירה של World Firsts והיא רשמה עשרות אלפי פטנטים וזכתה בשלל פרסים ותארים בינלאומיים - עדות לכך שמוצריה נמצאים בחזית הטכנולוגיה ואחת הסיבות המרכזיות להצלחתה בעולם כולו במהלך העשור האחרון. TCL היא מהמובילות במחקר ובפיתוח של טכנולוגיות מתקדמות. החברה מייצרת בעצמה את רכיבי המוצרים שלה ושולטת בכל הליך הייצור של מנת להבטיח יותר איכות, יותר חדשנות ויותר ערך עבור לקוחותיה. לטכנולוגיות המתקדמות מצטרף עיצוב מוצר חדשני, אלגנטי ויוקרתי, שמשתלב באופן מושלם בכל מקום בבית.

בתחום מסכי טלוויזיה, TCL היא מהיצרניות הגדולות בעולם, ובעלת קצב הצמיחה המהיר ביותר בתחום בארה"ב. החברה מדורגת על ידי ארגוני IHS ו- OMDIA משנת 2018 ברציפות כמספר 2 בעולם בתחום מסכי הטלוויזיה.

הודות לפעילות ה R&D של החברה, מוטמעות במסכי הטלוויזיה מתוצרתה הטכנולוגיות המתקדמות ביותר כמו Mini LED, Google TV, UHD 8K,

QLED Quantum Dot, מערכות סראונד של ONKYO, Dolby Atmos, Dolby Vision ועוד. בין אם המסך משמש לצפייה בסרטים או סדרות ב- Netflix, לצפייה

באירועי ספורט או לגיימינג, מסכי TCL מבטיחים חוויית צפייה עוצמתית ומרגשת שלא תפסיקו להנות ממנה.

בישראל נמכר מגוון רחב של מוצרי TCL ובכך מסכי טלוויזיה, מקררים, מכונות כביסה ומזגנים.

רכישת מסך מתוצרת TCL מבטיחה לך טכנולוגיה חדשנית וחוויית משתמש מהמתקדמות בעולם.  

 

לביקור באתר TCL

 

צפו: בתצוגה של TCL בתערוכת CES הבינלאומית בינואר 2023