Control 4

C4-NER-MT

חזרה לשאר המוצרים

השלט Neeo מבית Control4 שם את העוצמה של Smart Home OS 3 בכף ידך.

השלט כולל צג מגע צבעוני המאפשר שליטה קלה על כל מערכות הבקרה בתקשורת WiFi
לשלט סוללה נטענת הנטען בעמדת עגינה.

מאפייני מוצר

נטען

כולל צג דיגטלי

ZIGBEE

כן

כן

כן

השלט Control4 Neeo שם את העוצמה של Control4 Smart Home OS 3 בכף ידך. הנדסה על ידי צוות המעצבים השוויצרים שלנו,

שלדת האלומיניום המעובדת של השלט והממשק האינטואיטיבי של השלט מעוצבים במומחיות כדי להביא חוויה מעודנת ביותר לחדר המדיה שלך.
השלט של Neeo שולט בטלוויזיה, סרטים, מוזיקה, אורות, תרמוסטטים ולמעשה כל דבר אחר בבית חכם של Control4.

מסך המגע בגודל 81 מ"מ (3.2 אינץ'), ברזולוציה גבוהה והממשק הגרפי המונע על ידי תוכנה מפחיתים את מספר הלחצנים והופכים תכונות מותאמות
אישית של Smart Home OS 3 - כמו מועדפים - לזמינים כעת משלט כף יד. הוא כולל כפתורים פיזיים עבור הדברים החיוניים, כך שקל להשתיק את
הסרט או לכוונן את עוצמת הקול מבלי להסתכל למטה. השלט של Neeo הוא יותר משלט טלוויזיה - הוא מכשיר אינטראקציה לבית חכם שתמיד זמין וקל לשימוש לכל אחד.

• שלט כף יד הממנף את הכוח של Control4 Smart Home OS 3 כדי לגשת לדברים שבהם אתה משתמש הכי הרבה

• בנוי מאלומיניום מעובד, השלט יפהפה ונכנס בנוחות לידך; זמין בגימור כסף ושחור

• מסך מגע גדול ובהיר בגודל 3.2 אינץ' ברזולוציה גבוהה ניתן להתאמה אישית באמצעות מועדפים ואפליקציית Control4 לנייד

• כולל רק את הכפתורים החשובים ביותר, כך שקל לכולם ללמוד ולהשתמש

• Wi-Fi מחובר לחוויה גרפית שתוכל להשתמש בה בכל הבית

• עובד עם Control4 OS 3 מהדורה 3.1+

חָזָק. אֵלֶגַנטִי. פָּשׁוּט.
בהשראת מומחים בעיצוב שוויצרי, Neeo עונה על הדרישה למוצרים יפים שישלימו את הבתים בהם הם חיים. Neeo הוא שלט אלגנטי ומעודן עם
עיצוב מודרני ושילוב של כפתורי מישוש וזכוכית גרפית ברזולוציה גבוהה ממשק מסך מגע. המשקל, האיזון והמרקם של ניאו נחשבו כולם בקפידה כדי להרגיש נוח ביד.

מְקוֹרִי. טָרִי. חָדָשׁ.
השלט של Neeo תוכנן בקפידה כדי לשלוט בחוויית המדיה הביתית שלך ולאחד את הבית החכם על ידי מינוף העוצמה של Control4 Smart Home OS 3.
תיהנה מגישה מהירה ושליטה בחוויות הבית החכם ובמכשירים שבהם אתה משתמש הכי הרבה, כמו הטלוויזיה האהובה עליך. ותחנות מוזיקה, שירותי סטרימינג,
רשימות השמעה, סצנות תאורה, מנעולי דלתות ועוד.

דרך חכמה לצפייה
Neeo מחויב לספק חווית צפייה מהנה יותר. עבור בין מקורות וידאו, כגון Roku, AppleTV, Blu-ray, לוויין, או אפילו קונסולות משחקים - ללא מאמץ.

המועדפים נמצאים בחזית ובמרכז עם ניווט גרפי מוכר באמצעות סמלים בנגיעה אחת עבור ESPN, Netflix, CNN, FOX, HBO, או כל אחת מהתוכניות האהובות על המשפחה.

הממשק הגרפי מספק גלילה קלה והקשה פשוטה לבחירה. לחצנים מפוסלים ורגישים מספקים את הפקדים הנפוצים ביותר כמו עוצמת קול והשתקה, בעוד כפתור האישור משמש כהפעלה/השהייה.

שליטה על כל הבית בכף ידך
Neeo מספקת ממשק אלגנטי לשלוט בכל הבית שלך. הדלק/כבה אורות בודדים, הפעל סצנות תאורה, אפילו נעל את הדלתות - ישירות מהנוחות של הספה שלך.
גש לכל טלוויזיה מכל חדר או עמוד בתור לשירות הסטרימינג המועדף עליך כדי להתחיל לנגן בכל הבית.

מהונדס לעמידות בנוי לשימוש
נבנה מתוך מחשבה על משפחות, Neeo יכול לעמוד בשימוש כבד ונפילות בשוגג. גוף האלומיניום המעובד קשיח כדי למזער את הגמישות והמסך יכול לשרוד נפילות של כמה מטרים.

התוכנה והחומרה של Neeo הותאמו להיענות וחיי סוללה. הוא ילך לישון כאשר אינו בשימוש ויתעורר מיד בעת הצורך. הסוללה הנטענת עובדת עד חמישה ימים ללא טעינה.

תחנת הטעינה והעגינה האלגנטית הדו-תכליתית מעניקה לשלט בית כאשר אינו בשימוש. הוא משוקלל בצורה מושלמת כך שהשלט פשוט נצמד למקומו.

תוספת ללא מאמץ לבית החכם CONTROL4 שלך
אם כבר יש לך Control4 ואתה מפעיל את הגרסה העדכנית ביותר של Smart Home OS 3, ניתן להוסיף את Neeo למערכת שלך בקלות. כל שעליך לעשות הוא להזמין את השלט של Neeo מה-Pro שלך,
ולאחר שהוא מגיע, חבר אותו ל-Wi-Fi של הבית שלך ובחר את החדר הראשי שבו הוא ישמש. וואלה! ה-Neo שלך מחובר אוטומטית למערכת Control4 שלך.

חדש ב-CONTROL4? להתחיל היום
מערכת ההפעלה Control4 Smart Home 3 עטורת הפרסים מספקת ממשק זורם המפשט את הבית שלך בצורה מהורהרת עם אינטראקציות מותאמות אישית שקל ומהנה לשימוש לכל המשפחה.
בקר באולם תצוגה להדגמה של מערכת ההפעלה 3 ושלט ה-Neo החדש.

נקודות מכירה