אפליקציית MusicCast החדשה

30/03/22

תכונות אפליקציית MUSICCAST החדשות הטובות ביותר

המהדורה האחרונה מציעה תכונות מרגשות רבות.

 

מערכת Yamaha MusicCast היא טכנולוגיית אודיו אלחוטית מרובה חדרים הפועלת עם מגוון רכיבי שמע ביתיים, כולל מקלטי AV , רמקולים אלחוטיים ואפילו פטיפון Wi-Fi . אפליקציית Yamaha MusicCast Controller החינמית מאפשרת לך להשתמש במכשיר החכם שלך כדי לשלוט במוצרים התומכים ב-MusicCast באמצעות Wi-Fi.

המהדורה האחרונה של אפליקציית MusicCast Controller מציעה תכונות רבות ומרגשות שעוזרות לשפר את חווית המשתמש ולהפוך את ההנאה ממוזיקה לקלה מתמיד. הנה כמה מהתכונות החדשות הטובות ביותר של אפליקציית MusicCast שתרצה לנסות.

מראה חדש למסך הראשי

האפליקציה נראית קצת אחרת עכשיו, אבל היא יותר מסתם מתיחת פנים קוסמטית, עם פקדים רבים וגישה לפונקציות נפוצות הממוקמות מחדש לגישה קלה יותר. לדוגמה, המסך הראשי הוא כעת למעשה ארבעה מסכים באחד, עם פאנלים ייעודיים לכרטיסיות בקרת מכשיר, בחירת מקור, כעת פועל וניווט. הצבת הפעילויות המשומשות ביותר לפנים מפשטת את ההנאה ממערכת MusicCast שלך.

סדרת צילומי מסך. #1
המסך הראשי מחולק לארבעה לוחות לגישה מהירה לפונקציות הנפוצות.

מסך ראשי - לוח הבקרה של המכשיר

לוח בקרת ההתקן מספק לחצני גישה ישירה לתכונות שימושיות כמו החלפת חדרים, טיימרים, הגדרות סאונד ואפשרויות קישור. פקדים אלה משמשים בדרך כלל בכל פעם שאתה מנגן מוזיקה על המערכת שלך.

סדרת צילומי מסך. #2
פרטי לוח בקרת התקן.

מסך ראשי - לוח בחירת מקור

החלונית 'בחירת מקור' לא רק מאפשרת לך לבחור את המקור שברצונך לשמוע, אלא גם מפרטת את המקורות האחרונים שניגשת אליהם, כמו גם עד 40 מבחירות התוכן האחרונות שלך. גם הפלייליסטים והמועדפים המותאמים אישית שלך נמצאים שם.

סדרת צילומי מסך. #3
פרטי לוח בחירת מקור.

מסך ראשי - לוח משחק כעת

הפאנל 'משחק עכשיו' ממוזער בדרך כלל במסך הראשי. הקשה על החלונית תרחיב את החלונית 'משחק עכשיו' למסך מלא. זה מציג פרטים נוספים על המוזיקה שאתה מאזין לה, כמו גם גישה מהירה למסכים אחרים בשימוש נפוץ להתאמה אישית נוספת.

סדרת צילומי מסך. #4
כעת נגן פרטי לוח.

מסך ראשי - לוח כרטיסיות ניווט

אחד השיפורים הגדולים בפריסת אפליקציית MusicCast החדשה הם שלוש כרטיסיות הניווט הממוקמות בתחתית המסך. בלחיצת כפתור אחת, אתה מנותב באופן מיידי לאחד משלושה חלקים חשובים של האפליקציה: הדפים הראשיים, השגרה וההגדרות.

סדרת צילומי מסך. #5
כרטיסיות ניווט מאפשרות לך לעבור באופן מיידי לשלושת הדפים הראשיים של האפליקציה.

עמוד השגרה

כשאתה משתמש באפליקציית MusicCast, סביר להניח שתמצא את עצמך מפתח הרגלים על סמך המקורות שאתה מקשיב להם ואיזה חדרים אתה אוהב לקשר יחד, כמו גם רמת הווליום המועדפת. אתה יכול לחשוב על שגרות כעל קביעות מוגדרות מראש לכל הבית - דרך מהירה לאפס את כל המערכת שלך בלחיצת כפתור בודדת. ישנן שגרות מפעל, כגון "לצאת מהבית", המספקת דרך מהירה לכבות את כל מכשירי MusicCast במערכת שלך. בנוסף, ברגע שתגדיר את המערכת שלך כמו שאתה אוהב, אתה יכול גם לשמור אותה בשגרה. לדוגמה, אתה יכול לבנות שגרה למסיבות, עם כל האזורים מקושרים יחד, או אחד להאזנה בבוקר, כאשר רק חדר השינה והאמבטיה משמיעים את החדשות בזמן שאתה מתכונן ליום שלך. נצל את הרוטינות כדי להפוך את ההאזנה שלך למהנה יותר.

סדרת צילומי מסך. #6
הנה איך לגשת לשגרות וליצור אותן.

דף הגדרות

למרות שהוא קצת מוקף מהדרך, דף ההגדרות מתחבר לאזור באפליקציה שמכיל כמה פקדים חשובים מאוד. רוב הפקדים הללו אינם בהכרח בשימוש כל יום; עם זאת, הם יכולים להיות קריטיים כדי ליהנות מחוויית MusicCast האופטימלית. כפתור אופן השימוש, למשל, יכול להיות מכרה זהב אמיתי של מידע תוך כדי לימוד הניואנסים של המערכת שלך. השתמש ב"מיני הדרכות" האלה כדי להדריך אותך באופן גרפי לאורך הליכים שלב אחר שלב כדי להפיק את המרב ממערכת MusicCast שלך.

סדרת צילומי מסך. #7
פרטי דף ההגדרות.

עכשיו כשאתה מעודכן בשינויים האחרונים באפליקציית MusicCast, הגיע הזמן להסתובב. תהנה!