dtown: קבוצת אס.ג'י מרחיבה את הליין של SKYWORTH ומשיקה טלוויזיה בגודל 98'' וסדרת מסכי QLED Mini-Led

06/03/23

dtown

קבוצת אס.ג'י מרחיבה את הליין של SKYWORTH בישראל ומשיקה טלוויזיה חדשה בגודל 98'' וסדרת מסכי QLED Mini-Led

 

מקור:https://www.dtown.co.il/skyworth-qled-mini-led

קבוצת אס.ג'י משיקה מסכי טלוויזיה חדשים מבית היוצר של קונצרן SKYWORTH, אחד מיצרני האלקטרוניקה הגדולים ביותר בסין.

הטלוויזיה הראשונה, היא בעלת מסך ענק בגודל "98 (98SUE9580). הטלוויזיה העצומה הינה ברזולוציה 4K, קצב רענון תמונה של Hz120 ועוצמת תאורה אדירה של עד nit1,000. כמו שאר הטלוויזיות המתקדמות של SKYWORTH, גם זו מבוססת על מערכת ההפעלה המתקדמת והמבוקשת- Google TV - המאפשרת התקנה של אינספור אפליקציות מהרשת, ממש כמו בטלפון החכם. בין היתר מאפשרת גוגל טיוי הורדת אפליקציות של yes+, פרטנר, HOT TV וסלקום TV וצפיה בהן ללא שלט וממיר נוספים. יתרה מזו, בטלוויזיה זו מובנה Google Assistant, המאפשר מתן פקודות קוליות, למשל לחיפוש סרטים בנטפליקס או קליפים ב- YouTube, וכן כרומקאסט מובנה, המאפשר הצגת תכנים מהטלפון הנייד על המסך הגדול. עיצוב המסך מודרני ובעל מסגרת מתכתית דקה.

סדרת הטלוויזיות השניה היא SUE9600, המבוססת על טכנולוגיות QLED Mini Led, שילוב מנצח המבטיח תאורה מרהיבה, צבעים עשירים במיוחד וניגודיות מושלמת. הסדרה מגיעה בגדלי 65 ו- 75 אינץ'. הטלוויזיות החדשות בעלות עוצמת תאורה של עד nit 1,000, רזולוציית מסך של 4K, קצב רענון תמונה של 120Hz ומנגנון החלקת תמונה MEMC. גם הסדרה הזו מופעלת עם מערכת ההפעלה Google TV, ומאפשרת כאמור, הורדת אינספור אפליקציות, יותר מכל מערכת הפעלה אחרת הקיימת כיום בשוק. בנוסף, הטלוויזיה החדשה כוללת מנגנון מתקדם במיוחד של בינה מלאכותית לעיבוד תמונה (AI) Chameleon Extreme, המזהה את סוג השידור ומשביח אותו בהתאם את איכות התמונה. סדרת הטלוויזיות החדשה כוללת גם תחום צבע דינמי רחב HDR10+ והיא תומכת בתקן Dolby Vision ו- Dolby Atmos. העיצוב שלה אלגנטי במיוחד, והמסך נטול מסגרת.

חברת SKYWORTH הינה אחת מיצרניות האלקטרוניקה הגדולות ביותר בסין. החברה גדלה בשנים האחרונות בעקביות בשוק הבינלאומי וביססה את עצמה בין מותגי המסכים הגדולים בעולם ובין שלוש יצרניות המסכים מבוססי אנדרואיד המובילות. SKYWORTH מתמחה במחקר, בפיתוח ובייצור של מוצרי אלקטרוניקה מתקדמים כגון מסכי טלוויזיה, מקררים, מכונות כביסה, מזגנים וטלפונים חכמים. SKYWORTH נסחרת בבורסת הונג קונג עם שווי של כ- 20 מיליארד דולר, מעסיקה מעל 40,000 עובדים במרכזי ייצור ובמרכזי מחקר ופיתוח בעולם ומוצריה משווקים בלמעלה מ- 100 שווקים בכל רחבי העולם.

בתחום מסכי הטלוויזיה חרטה החברה על דגלה הגדרה מחדש של ציפיות השוק בתחום הבידור הביתי, ומתן פתרונות מתקדמים ואיכותיים. SKYWORTH הינה מהחלוצות העולמיות בייצור מסכי OLED והיא היצרנית המובילה במכירות מסכי OLED בסין - עדות לחדשנות הטכנולוגית של מוצריה ואחד הגורמים המרכזיים להצלחתה לאורך השנים. בין מאפייניהן המתקדמים הנוספים של טלויזיות SKYWORTH, ניתן למנות את התמונה באיכות UHD 8K, זכוכית מסך שהיא גם רמקול ומסך המתקער בלחיצת כפתור. מסכי SKYWORTH משלבים את מערכת ההפעלה Google TV, מערכת אנדרואיד TV בגרסה המתקדמת ביותר, והסאונד תומך בתקן הבינלאומי המתקדם Dolby Atmos ו- Dolby Vision. בנוסף לכל אלו, העיצוב המודרני של הטלוויזיות, בעל מסכים דקים במיוחד וללא מסגרת, משתלב באופן מושלם בכל מקום בבית.

  • SUE9600 - מחיר מומלץ לצרכן ל-65 אינץ': 5,490 ₪ ול-75 אינץ': 7,490 ₪

  • 98SUE9580 - מחיר מומלץ לצרכן ל-98 אינץ: 15,900 ₪ 

ניתן להשיג ברשתות מוצרי האלקטרוניקה: לאסט פרייס, אולסייל ועוד.

 אסף לוסטיג, מנהל השיווק של אס ג'י:
"קבוצת אס.ג'י גאה לייבא את מוצרי SKYWORTH ולשווק אותם בישראל מזה שנים. הטלוויזיות של SKYWORTH מבוססות על טכנולוגיות מתקדמות, איכותיות ואמינות מאוד ולכן מציעות תמורה גבוהה מאוד לכסף. אנחנו שמחים לראות את התנופה במותג כאשר עוד ועוד לקוחות מרוצים נחשפים אליו מידי יום. 
בדומה לתעשיות טכנולוגיה רבות בסין, גם תעשיית הטלוויזיות בסין נמצאת בעיצומה של קפיצת מדרגה בשווקים ברחבי העולם. SKYWORTH הינה קונצרן עצום, שהולך וצומח משנה לשנה בעולם וגם בישראל. אנחנו צופים שהטלוויזיות של SKYWROTH יכבשו בעתיד מקום מכובד בצמרת המותגים המשווקים בישראל. ללא ספק, כוחו של המותג עוד לפניו"

היבואן רשמי: אס ג'י (S G)

אתר היבואן: https://www.sge.co.il/