TCL משיקה את הדור החדש של ה- Mini LED

04/08/22

TCL משיקה את הדור החדש של ה- Mini LED

TCL הביאה את חווית הצפייה בטלוויזיית ה-QLED Mini LED לאיכות על.

בדרך לפסגה היא עוקפת את מתחרותיה בזו אחר זו

אסף רפאל בשיתוף אס.ג'י

תוכן שיווקי - 04 באוגוסט 2022 

 

צילום: באדיבות היבואן

 

בשנים האחרונות התבססה TCL כיצרנית הטלוויזיות מספר 2 בעולם ומספר 3 בישראל עם נתח שוק של כ- 13% בשוק המקומי. היא משווקת את מוצריה בלמעלה מ- 160 מדינות, ומשכך גם אחת החברות המסקרנות בתחום. לאורך שנים מיצבה את עצמה TCL כמותג שמציע טלוויזיות עם תמורה גבוהה ביחס למחיר. לראיה, בשנת 2019 הכריזה TCL על שיא היסטורי של הכנסות בשוק הטלוויזיות העולמי, מה שהפך אותה למותג הסיני הראשון בעל נוכחות בצמרת העולמית, תוך שהיא עקפה את סוני והייסנס ומזנבת ב- LG.

התוצאות לא איחרו לבוא: אמזון בחרה ב-TCL כיצרנית הבלעדית למותג הטלוויזיות Amazon TV, ובנוסף, השנה זכתה TCL בפרס מוצר השנה של ארגון EISA היוקרתי בקטגוריית מסכי הפרמיום לשנת 2021/2.

בישראל TCL מוכרת בעיקר בתחום מסכי הטלוויזיה. עם זאת כדאי לדעת שהיא גם שחקנית ענק בשלל קטגוריות בתחום החשמל ומייצרת גם מוצרי חשמל לבנים לבית, מזגנים, טלפונים סלולריים ועוד. החברה הגיעה ללא ספק למעמד בינלאומי מוביל.

הדור החדש של ה Mini LED

החידוש המרכזי של 2022 הוא מסכי פרימיום QLED - Mini LED עם תאורה מושלמת, 2,000 ניטים ו-1,920 אזורי הארה.

צפו בתמונה ותבינו מדוע TCL בולטת כל שנה מחדש. עם מסך Mini LED של TCL בעל תאורה אחורית של עד 2,000 ניטים, התמונה טבעית גם בחללים שטופי שמש.

אלפי נורות המיני לד מסודרות ב-1,920 אזורי עמעום מקומי, ומאירות דרך שכבה של למעלה ממיליארד ננו-גבישי QLED Quantum Dot. התוצאה - תמונה מהפנטת עם צבעים מרהיבים ברזולוציה וניגודיות מושלמות. הדשא במשחק הכדורגל או האוקיינוס בסרט הטבע מעולם לא נראו כל כך אמיתיים.

 

 Google TV - מערכת ההפעלה הטובה בעולם

היתרון הבלתי מעורער ש-TCL מציעה על פני מתחרותיה הגדולות הוא ללא ספק ה- Google TV, מערכת ההפעלה הטובה בעולם. TCL הבינה מזמן שגוגל עתידה לשלוט בתחום מערכות ההפעלה למסכים כפי שעשתה בתחום הטלפונים הניידים, הטמיעה את מערכת ההפעלה Google TV בכל מסכי הטלוויזיה שלה, ובכך הפכה לשותפה הגדולה ביותר של גוגל בתחום זה. הממשק מהיר תגובה ופשוט לשימוש, וברור מדוע האחרים מנסים לחקות אותו. חנות האפליקציות של גוגל עשירה, מעודכנת תמיד, גם עם האפליקציות של כל ספקיות התוכן המקומיות פרטנר TV, סטינג, הוט, yes+ וסלקום TV, ללא צורך בממיר או בשלט נוסף.

 

סאונד ברמה של בית קולנוע עם 9 רמקולים מובנים!

רק ל-TCL מערכת סאונד מובנית של ONKYO, המתמחה בשמע לקולנוע ביתי. קחו את הסרט לשלב הבא, עם מערך של 2.1.2 ערוצים, כולל סאב וופר מובנה וזוג רמקולים המכוון לתקרה (upfiring) ובסה"כ תשעה רמקולים ו-100 וואט, ללא הגברה חיצונית.

גם לגיימרים בנשמתם מציעה TCL בשורה של ממש, בדמות הפיצ'רים הכי מתקדמים. חברו כל קונסולת משחקים ותגלו ש-TCL תומכת בכל התקנים שהיו עד כה נחלתם של צגי המחשב המקצועיים בלבד. הטלוויזיה תומכת בקצב ריענון של 144 הרץ, VRR ,ALLM ו- FreeSync Premium Pro, ומבטיחה שהתמונה תהיה חדה, גם בהתרחשות מהירה מאד. ואם כל זה לא מספיק, נוספה תמיכה גם ב-MEMC

(Motion Estimation Motion Compensation), שמבטיחה תנועה חלקה בסצינות מאתגרות. תוסיפו לכך סרגל Game Bar, וקיבלתם שליטה מלאה בכל מה שחשוב כדי להבטיח הנאה במשחק.

בנוסף לכל אלו, מציעה TCL שלל שיפורים מעניינים, שהופכים את הצפייה בטלוויזיה למהנה הרבה יותר. קחו לדוגמא את ה- Multi View 2.0 שמאפשר לצפות בעד ארבעה מקורות שונים בו-זמנית. כך תוכלו לצפות גם בסרט, לקיים שיחת ועידה בוידאו, להמשיך לעקוב אחרי המדדים בבורסה ובמקביל לבדוק את תחזית מזג האויר.

 

והעיצוב?

עם עיצוב אלגנטי, גוף מסך דקיק במיוחד בעובי מינימלי של 1.45 ס"מ, וגימור מתכתי, ה-TCL החדשה נראית נפלא מכל זוית.

אין ספק, שמשנה לשנה הופכת TCL את המסכים שלה למועמדים מנצחים לשדרוג חווית הצפיה בטלוויזיה. ה-QLED - Mini LED החדשה (דגם C935) בוודאי עונה לקריטריון הזה.

אחריות ושירות של היבואן הרשמי בישראל, אס.ג'י.

https://www.sge.co.il